Punere in functiune (PIF), mentenanta, reparatii post-garantie

Punere in functiune (PIF)

Punere In Functiune (PIF) impune in sarcina beneficiarului urmatoarele obligatii cumulative:

  • existenta unui spatiu care sa asigure conditii de temperatura si umiditate corespunzatoare utilajului respectiv
  • existenta unui postament care sa respecte conditiile de planeitate si prindere a utilajului
  • amplasarea (asezarea) utilajului pe postamentul de prindere
  • asigurarea unei surse de alimentare corespunzatoare (retea curent electric cu impamantare sau combustibil, dupa caz
  • asigurarea fluidelor (lubrefianti, lichid de racire etc) necesari functionarii utilajului
  • asigurarea materiilor prime necesare pentru efectuarea testelor de functionare
  • pregatirea personalului care va asigura operarea utilajului in conditii de respectare a normelor de securitate si protectia muncii
  • desemnarea unui reprezentant care sa participe la Punerea In Functiune si care sa semneze procesul verbal.

Mentenanta, reparatii post-garantie

Toate interventiile de service de tip mentenanta si reparatii post-garantie se fac pe baza de comanda service, inaintata de catre client la adresa de contact service@emasiniunelte.ro. Aceasta trebuie sa contina datele concrete si complete ale echipamentului (producator, model, an de fabricatie, scurta descriere a defectului sau a circumstantelor in care a survenit acesta).

Pentru realizarea unei interventii de service urmeaza urmatoarea procedura:

  • se contacteaza clientul in vederea stabilirii locului de interventie;
  • se receptioneaza echipamentul la locul stabilit;
  • se efectueaza constatarea;
  • se stabileste pretul estimativ al reparatiei (acolo unde este cazul);
  • se primeste acceptul clientului pentru reparatie;
  • se lanseaza comanda pentru piesele de schimb;
  • se repara echipamentul;
  • se efectueaza probe de lucru;
  • se instiinteaza clientul privind finalizarea reparatiei;
  • se preda echipamentul catre client.

Reparatiile efectuate beneficiaza de garantie in conditiile legii 479/2003. Pentru echipamentele aflate in garantie perioada de imobilizare in service pentru reparatie se adauga la perioada de garantie oferita, iar pentru operatiile de mentenanta si service se utilizeaza numai piese de schimb originale, certificate de producatori.

Tarife

Tarifele pentru prestarile de servicii efectuate, sunt:

  • Pentru deplasarea echipei: 3 lei / km + T.V.A. (numarul de kilometri se calculeaza dus - intors)
  • Pentru ora de manopera – mecanica: 500 lei / h + T.V.A.*
  • Pentru ora de manopera – electrica / electronica / automatizari: 500 lei / h + T.V.A.*
  • Pentru ora de manopera – pneumatica / hidraulica: 500 lei / h + T.V.A.*

* tarifele de mai sus sunt valabile pentru programul normal de lucru, de 8 ore. Orice deplasare se taxeaza cu minim 8 ore de manopera indiferent de timpul de lucru efectiv prestat la client

** interventiile urgente (maxim 8 ore) se taxeaza in plus cu 100 % (din valoarea manoperei)

Interventiile pentru mentenanta se realizeaza, de regula, in baza unui contract iar periodicitatea, serviciile solicitate si costul sunt reglementate prin clauzele acestuia. Contractul poate avea si forma simplificata de deviz service insotit de factura pro forma.

0
x
Comparare produse
Compară acum