ETAPA I
In primul rand, aerul comprimat intra in schimbatorul de caldura aer-aer, unde este pre-racit de aerul care paraseste evaporatorul intr-un sistem cu contracurent.
Secunda etapa
A doua etapa se desfasoara la evaporatorul circuitului frigorific, unde temperatura aerului comprimat este coborata la temperatura punctului de roua de catre agentul frigorific. In timpul ambelor etape de racire, aproape toti vaporii de ulei si de apa continuti in aerul comprimat se condenseaza. La iesirea din uscator, aerul trece printr-un separator de inalta eficienta, unde condensul este separat de aer si apoi evacuat in exterior prin intermediul unei supape de scurgere automata. Dupa separarea condensului, aerul se intoarce la schimbatorul de caldura unde este reincalzit, rezultand o reducere a umiditatii relative a aerului comprimat.
Sistemul de racire este proiectat astfel incat sa poata regla automat capacitatea de racire, in functie de volumul si temperatura aerului care urmeaza sa fie tratat. Acest lucru a fost realizat prin utilizarea tehnologiei ventilatorului cu viteza variabila.
Sistemul de racire este proiectat astfel incat sa regleze automat capacitatea de racire, in functie de volumul si temperatura aerului care trebuie tratat.
- Diametrul tevii de intrare si iesire a aerului (BSP) 1 1/2"
- Functionare la presiune de pana la 10 bar
- TEMPERATURA DE INTRARE ≤38°C
- Temperatura de curgere
- TEMPERATURA PUNCTULUIROSA 3°C la suprapresiunea de functionare
- TEMPERATURA POTENTIALA 3°C la suprapresiunea de functionare
- CAPACITATE DE PUTERE: 3800 l/min
- PUTERE: 0,9 kW
- Putere: 230 V
- DIMENSIONARI (L x l x P): 850 x 480 x 480 mm
- Greutate: 95 kg
- Tip si cantitate agent de racire: R410a, 650 g