LOCAȚIE: Iași / șoseaua Iași - Tg. Frumos KM 10 (hala dintre ADISON si BOSTIK)
DEPARTAMENT: Vânzări online și suport tehnic
PROGRAM: 5 zile/săptămână, 08:00-17:00 cu o oră PAUZĂ între 12:00 și 13:00
NIVEL STUDII: absolvent (se solicită minim 5 ani experiență în domeniul vânzărilor de mașini unelte)
VENIT: 6500 lei net + bonusuri din vânzări (de obicei depășesc salariul minim ofertat)
BENEFICII: decont de transport
CANDIDATUL IDEAL:
Dinamic, dornic de afirmare cu o bună capacitate de adaptare și excelente abilități de comunicare și negociere, planificare și organizare a activităților;
Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent de birou;
Orientare spre îndeplinirea obiectivelor;
Capacitate de adaptare și asimilare rapidă, respectarea termenelor limită;
Abilități excelente de vânzare;
Abilități de negociere și planificare;
Abilități de relaționare cu clienții;
Disponibilitate pentru lucrul în echipă.
CERINȚE:
Cunoştinţe minime operare PC (Word, Excel, Outlook, etc.);
Cunoștințe medii de limbă engleza;
Capacitate de lucru cu termene limită strânse;
Bună capacitate de comunicare;
Capacitate rapidă de asimilare cunoştinţe tehnice noi.
DESCRIEREA POSTULUI:
Activitate ofertare și vânzări
Preluare, confirmare și gestionare comenzi online sau telefonice;
Întocmeşte oferte tehnico-comerciale pentru mașinile-unelte, accesoriile și consumabilele aferente, după dimensionarea şi alegerea acestora, în funcție de necesitatea și potenţialul clientului;
Se asigură că soluțiile tehnice propuse sunt viabile pentru specificul clientului/proiectului;
Identificarea de noi clienţi;
Urmăreşte încasarea comenzilor/bonitatea clienţilor şi face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau termene de plată pentru clienţii fideli.
Activitate mediu online
Operarea în platforma de administrare a magazinului online, adăugare/modificare descrieri produse, adăugare/editare poze, verificare prețuri;
Operarea în platforme tip marketplace;
Listarea produselor firmei pe platformele online terțe, sub formă de catalog sau anunț.
Activitate urmărire livrare și post vânzare
Comunicarea cu Departamentul Achiziții în vederea onorării comenzilor de la clienți;
Menţinerea permanentă a legăturii cu clienţii existenţi pentru fidelizarea acestora, urmăreşte continuu contractele şi performanțele clienţilor din portofoliu;
Oferirea de asistență post vânzare, preluare retururi;
Verificarea emiterii de proforme, facturi și documente de transport
Urmărirea pregatirii produselor pentru expediție (ambalarea corespunzătoare, etichetarea corectă etc.).
Ne mărim echipa! Aplică acum pentru postul de CONSILIER VÂNZĂRI SENIOR!
LOCAȚIE: Iași / șoseaua Iași - Tg. Frumos KM 10 (hala dintre ADISON si BOSTIK)
DEPARTAMENT: Vânzări online și suport tehnic
PROGRAM: 5 zile/săptămână, 08:00-17:00 cu o oră PAUZĂ între 12:00 și 13:00
NIVEL STUDII: student an terminal sau absolvent
VENIT: 5500 lei net + bonusuri din vânzări (de obicei depășesc salariul minim ofertat)
BENEFICII: decont de transport
CANDIDATUL IDEAL:
Dinamic, dornic de afirmare cu o bună capacitate de adaptare și excelente abilități de comunicare și negociere, planificare și organizare a activităților;
Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent de birou;
Orientare spre îndeplinirea obiectivelor;
Capacitate de adaptare și asimilare rapidă, respectarea termenelor limită;
Abilități excelente de vânzare;
Abilități de negociere și planificare;
Abilități de relaționare cu clienții;
Disponibilitate pentru lucrul în echipă.
CERINȚE:
Cunoştinţe minime operare PC (Word, Excel, Outlook, etc.);
Cunoștințe medii de limbă engleza;
Capacitate de lucru cu termene limită strânse;
Bună capacitate de comunicare;
Capacitate rapidă de asimilare cunoştinţe tehnice noi.
DESCRIEREA POSTULUI:
Activitate ofertare și vânzări
Preluare, confirmare și gestionare comenzi online sau telefonice;
Întocmeşte oferte tehnico-comerciale pentru mașinile-unelte, accesoriile și consumabilele aferente, după dimensionarea şi alegerea acestora, în funcție de necesitatea și potenţialul clientului;
Se asigură că soluțiile tehnice propuse sunt viabile pentru specificul clientului/proiectului;
Identificarea de noi clienţi;
Urmăreşte încasarea comenzilor/bonitatea clienţilor şi face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau termene de plată pentru clienţii fideli.
Activitate mediu online
Operarea în platforma de administrare a magazinului online, adăugare/modificare descrieri produse, adăugare/editare poze, verificare prețuri;
Operarea în platforme tip marketplace;
Listarea produselor firmei pe platformele online terțe, sub formă de catalog sau anunț.
Activitate urmărire livrare și post vânzare
Comunicarea cu Departamentul Achiziții în vederea onorării comenzilor de la clienți;
Menţinerea permanentă a legăturii cu clienţii existenţi pentru fidelizarea acestora, urmăreşte continuu contractele şi performanțele clienţilor din portofoliu;
Oferirea de asistență post vânzare, preluare retururi;
Verificarea emiterii de proforme, facturi și documente de transport
Urmărirea pregatirii produselor pentru expediție (ambalarea corespunzătoare, etichetarea corectă etc.).
Ne mărim echipa! Aplică acum pentru postul de CONSILIER VÂNZĂRI JUNIOR!
LOCAȚIE: Iași / șoseaua Iași - Tg. Frumos KM 10 (hala dintre ADISON si BOSTIK)
DEPARTAMENT: Vânzări online și suport tehnic
PROGRAM: 5 zile/săptămână, 08:00-17:00 cu o oră pauză
NIVEL STUDII: student an terminal sau absolvent
VENIT: 5500 lei net + bonusuri din vânzări (de obicei depășesc salariul minim ofertat)
BENEFICII: decont de transport
LOCAȚIE: Iași / șoseaua Iași - Tg. Frumos KM 10 (hala dintre ADISON si BOSTIK)
DEPARTAMENT: Vânzări online și suport tehnic
PROGRAM: 5 zile/săptămână, 08:00-17:00 cu o oră pauză
NIVEL STUDII: absolvent (minim 5 ani experiență în domeniul vânzărilor de mașini unelte)
VENIT: 7500 lei net + bonusuri din vânzări (de obicei depășesc salariul minim ofertat).
BENEFICII: decont de transport
CANDIDATUL IDEAL:
Dinamic, dornic de afirmare cu o bună capacitate de adaptare și excelente abilități de comunicare și negociere, planificare și organizare a activităților;
Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent de birou;
Orientare spre îndeplinirea obiectivelor;
Capacitate de adaptare și asimilare rapidă, respectarea termenelor limită;
Abilități excelente de vânzare;
Abilități de negociere și planificare;
Abilități de relaționare cu clienții;
Disponibilitate pentru lucrul în echipă.
CERINȚE:
Cunoştinţe minime operare PC (Word, Excel, Outlook, etc.);
Cunoașterea platformei PRESTASHOP constituie un avantaj;
Cunoștințe medii de limbă engleza;
Capacitate de lucru cu termene limită strânse;
Bună capacitate de comunicare;
Capacitate rapidă de asimilare cunoştinţe tehnice noi.
DESCRIEREA POSTULUI:
Activitate ofertare și vânzări
Preluare, confirmare și gestionare comenzi online sau telefonice;
Întocmeşte oferte tehnico-comerciale pentru mașinile-unelte, accesoriile și consumabilele aferente, după dimensionarea şi alegerea acestora, în funcție de necesitatea și potenţialul clientului;
Se asigură că soluțiile tehnice propuse sunt viabile pentru specificul clientului/proiectului;
Identificarea de noi clienţi;
Urmăreşte încasarea comenzilor/bonitatea clienţilor şi face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau termene de plată pentru clienţii fideli.
Activitate mediu online
Operarea în platforma de administrare a magazinului online, adăugare/modificare descrieri produse, adăugare/editare poze, verificare prețuri;
Operarea în platforme tip marketplace;
Listarea produselor firmei pe platformele online terțe, sub formă de catalog sau anunț.
Activitate urmărire livrare și post vânzare
Comunicarea cu Departamentul Achiziții în vederea onorării comenzilor de la clienți;
Menţinerea permanentă a legăturii cu clienţii existenţi pentru fidelizarea acestora, urmăreşte continuu contractele şi performanțele clienţilor din portofoliu;
Oferirea de asistență post vânzare, preluare retururi;
Verificarea emiterii de proforme, facturi și documente de transport
Urmărirea pregatirii produselor pentru expediție (ambalarea corespunzătoare, etichetarea corectă etc.).
CANDIDATUL IDEAL:
Dinamic, dornic de afirmare cu o bună capacitate de adaptare și excelente abilități de comunicare și negociere, planificare și organizare a activităților;
Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent de birou;
Orientare spre îndeplinirea obiectivelor;
Capacitate de adaptare și asimilare rapidă, respectarea termenelor limită;
Abilități excelente de vânzare;
Abilități de negociere și planificare;
Abilități de relaționare cu clienții;
Disponibilitate pentru lucrul în echipă.
CERINȚE:
Cunoştinţe minime operare PC (Word, Excel, Outlook, etc.);
Cunoașterea platformei PRESTASHOP constituie un avantaj;
Cunoștințe medii de limbă engleza;
Capacitate de lucru cu termene limită strânse;
Bună capacitate de comunicare;
Capacitate rapidă de asimilare cunoştinţe tehnice noi.
DESCRIEREA POSTULUI:
Activitate ofertare și vânzări
Preluare, confirmare și gestionare comenzi online sau telefonice;
Întocmeşte oferte tehnico-comerciale pentru mașinile-unelte, accesoriile și consumabilele aferente, după dimensionarea şi alegerea acestora, în funcție de necesitatea și potenţialul clientului;
Se asigură că soluțiile tehnice propuse sunt viabile pentru specificul clientului/proiectului;
Identificarea de noi clienţi;
Urmăreşte încasarea comenzilor/bonitatea clienţilor şi face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau termene de plată pentru clienţii fideli.
Activitate mediu online
Operarea în platforma de administrare a magazinului online, adăugare/modificare descrieri produse, adăugare/editare poze, verificare prețuri;
Operarea în platforme tip marketplace;
Listarea produselor firmei pe platformele online terțe, sub formă de catalog sau anunț.
Activitate urmărire livrare și post vânzare
Comunicarea cu Departamentul Achiziții în vederea onorării comenzilor de la clienți;
Menţinerea permanentă a legăturii cu clienţii existenţi pentru fidelizarea acestora, urmăreşte continuu contractele şi performanțele clienţilor din portofoliu;
Oferirea de asistență post vânzare, preluare retururi;
Verificarea emiterii de proforme, facturi și documente de transport
Urmărirea pregatirii produselor pentru expediție (ambalarea corespunzătoare, etichetarea corectă etc.).
DESCRIEREA COMPANIEI:
Expert Mașini Unelte este o companie privată cu capital autohton care activează pe piața din România din 2014.
Societatea are ca obiect principal de activitate comercializarea cu amănuntul a mașinilor unelte și pune la dispoziția clienților săi o gamă diversificată de echipamente pentru prelucrarea lemnului, prelucrarea metalului, prelucrarea tablei, accesorii și consumabile pentru acestea.
Compania este în acest moment unul dintre principalii furnizori de masini-unelte CNC (freze CNC, strunguri CNC, mașini de frezat și gravat CNC, mașini CNC de debitat și gravat cu laser CO2, mașini CNC de gravat și debitat cu laser Fiber, precum și mașini CNC de debitat cu plasmă) la nivel național.
Societatea își desfășoară activitatea preponderent prin intermediul magazinelor on-line pe care le deține, precum și prin platforme de tip marketplace, piața pe care aceasta o deservește fiind piața națională.
Gama de echipamente și accesorii comercializată este una complexă, societatea fiind importator pe diferite game de echipamente.
Scopul companiei este de a furniza clienților săi soluții complete, de la analiza nevoii de prelucrare a clientului până la instalarea și realizarea serviciilor de mentenanță pentru echipamentele ofertate.